مقاله راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت: سنجش عوامل موثر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت: سنجش عوامل موثر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت: سنجش عوامل موثر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت: سنجش عوامل موثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت: سنجش عوامل موثر :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه دانش به منشأ منحصر به فرد مزیت رقابتی تبدیل شده و دانشگاه ها تمایل فراوانی به تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی از خود نشان داده اند. از این رو پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقاتدانشگاهی در دانشگاه آزاد واحد رشت انجام پذیرفت که از منظر هدف کاربردی و از منظر گردآوری داده ها از نوع آمیخته است. روش تحقیق در بخش کمی از نوع توصیفی پیمایشی و در بخش کیفی از نوع اکتشافی می باشد. جامعه -آماری در این تحقیق کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد رشت است. جهت گردآوری اطلاعات در مرحله کیفی، از مصاحبه نیمه ساختار یافته با خبرگان و در مرحله کمی، از پرسشنامه که یکی از ابزارهای رایج و روشی مستقیم برای کسب داده های تحقیق می باشد، استفاده شده است . بر اساس یافته های حاصل از این تحقیق ۲۲ مولفه در چهار بعدعوامل محیطی، نهادی،سازمانی و عوامل فردی مشاهده شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.