مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی دربین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی انجام گرفته است. روش تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده ها، در زمره تحقیقات علی می باشد. تعداد نمونه آماری در سطح خطای ۵ درصد برابر با ۸۹ نفر می باشد، که از بین مدیران شرکت های تولیدی صادراتی استان آذربایجان غربی انتخاب گردیده است. تعداد کل افرادی که در این پژوهش شرکت کرده اند ۸۹ نفر می باشد که از این میان ۶۱ نفر مرد و ۲۸ نفر زن بوده اند. ابزار جمع آوری داده ها در این تحقیق با توجه به چارچوب مدل، پرسشنامه است. برای جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از پرسشنامه استاندارد که توسط کادوگان و همکاران (۲۰۰۶) ارائه گردیده، استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که سیستم های صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی صادرکنندگان تاثیر ندارند، در حالیکه شاخص های توسعه صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی تاثیر دارند، همچنین ساختارهای صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی تاثیر دارند و از طرفی آشفتگی محیط صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی تاثیر ندارد. لذا مدیران می توانند با تقویت شاخص های توسعه صادرات و ساختارهای صادراتی، رفتار بازارگرایی را تحت تاثیر قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.