مقاله بازارگرایی در صنعت هتلداری شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازارگرایی در صنعت هتلداری شهر مشهد دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازارگرایی در صنعت هتلداری شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازارگرایی در صنعت هتلداری شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازارگرایی در صنعت هتلداری شهر مشهد :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در دهههای اخیر، توجه فراوانی به مبحث بازارگرایی در مدیریت استراتییک و بازاریابی معطو گردیده و پیوهشگران بسیاری، بهوییه در صنایع تولیدی به تحقیو در این زمینه مبادرت ورزیدهاند. اخیراً برخی از پیوهشگران تعشکردهاند که اعتبار مدل بازارگرایی را در صنایع خدماتی از قبیلخدمات مالی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و غیره مورد آزمون قرار دهند و چیزی که مسلم است، تأثیر مثبت بازارگرایی بر عملکرد کسبوکارشان است.از طرفی با رشد رقابت در بازار هتلداری بینالمللی، شرکتهای فعال در این صنعت، نیازمند درک عواملی هستند که بقا و موجودیت آنان را در بازار تضمینکند. بههمینمنظور، الگوهای کسبوکار جدیدی توسعهیافته که شباهت کمتری به الگوهای قبلی دارد. بازارگرایی، نوعی فلسفه کسبوکار است که میتواند مدیران را در طراحی الگوهای مناسب کسبوکار در چنین شرایط یاریرساند و از اینطریو عملکرد بنگاههای بازرگانی از جمله هتلها را بهبوددهد. صنعت هتلداری نیز از این قاعده مستثنی نیست، متأسفانه پیوهشهای محدودی دراین زمینه صورتگرفته است. لذا هد پیوهش حاضر بررسیچگونگی اجرای فلسفه بازارگرایی در صنعت هتلداری و اثرات آن بر عملکرد صنعت هتلداری شهر مشهد است. در نهایت راهکارهایی ارائهگردیده که میتواند مدیران هتلها را برای کسب موفقیت و دستیابی به مزیت رقابتی در صنعت هتلداری یاری رساند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.