مقاله بررسی موانع کیفیت خدمات فناوری اطلاعات در پلیس+۱۰(مطالعه موردی استان چهارمحال و بختیاری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع کیفیت خدمات فناوری اطلاعات در پلیس+۱۰(مطالعه موردی استان چهارمحال و بختیاری) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع کیفیت خدمات فناوری اطلاعات در پلیس+۱۰(مطالعه موردی استان چهارمحال و بختیاری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع کیفیت خدمات فناوری اطلاعات در پلیس+۱۰(مطالعه موردی استان چهارمحال و بختیاری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع کیفیت خدمات فناوری اطلاعات در پلیس+۱۰(مطالعه موردی استان چهارمحال و بختیاری) :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
در سال های اخیر بسیاری از سازمان ها خدمات خود را به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می نمایند. یکی از دغدغه های پیش روی دولت ها و سازمان ها موانع کیفیت خدمات فناوری به شهروندان می باشد. هرچه سازمان ها بیشتر به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند این موضوع نیز اهمیت روز افزونی می یابد. لذا در این مقاله سعی شده است تا نقش موانع کیفیت خدمات فناوری ، در بخش خدماتی نیروی انتظامی و بخصوص دفاتر پلیس+۱۰ استان کهکلویه و بویر احمد مورد بررسی قرار گیرد. داده های این مقاله با استفاده از پرسشنامه تایید شده از نظر روایی و پایایی با آلفای کرونباخ ۰۸۷۹، جمع آوری گردیده و با استفاده از آزمون های آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاکی از این است که بین موانع کیفیت خدمات و فناوری اطلاعات در پلیس +۱۰ استان مذبور رابطه معنا داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.