مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
بازاریابی رابطه ای یکی از مفاهیمی است که در سالهای اخیر مطرح شده و هدف آن افزایش ارتباط صنعت با مشتریان برای درک خواستها و نیازهای آنان است تا با عرضه محصولات و خدمات براساس آن نیازها حداکثر ارزش را برای مشتریان و برای بنگاه ها ایجاد کند. درپژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه ای تلاش گردیده است متون و مقالات مرتبط با بازاریابی رابطه ای و میزان توجه متون به هر یک از شاخصها را به صورت یک مطالعه کتابخانه ای و به شکلی مستدل و منظم مشخص نماید و در این راستا مدلی مفهومی از عوامل موثر بر بازاریابی رابطه ای بر اساس پیشینه های این موضوع شناسایی و با دوازده بعد مختلف معرفی گردید. در این مدل شاخصهای اعتماد و تعهد و عواید رابطه و رضایت از مهمترین عوامل پراهمیت موثر بر بازاریابی رابطه مند می باشند که توجه بیشتر محققان را به خود معطوف داشته بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.