مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت در حال افزایش است و جایگاه مهمی در صنعت هتل داری دارد. شرکت های بزرگ به طور قابل توجهی در فعالیت های مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه گذاری می کنند. تمایل به سرمایه گذاری در مسئولیت اجتماعی شرکت نشان می دهد که این یک هزینه، محدودیت یا کار درستی که باید انجام داد، نیست بلکه منبعی برای کسب مزیت رقابتی است. هدف این مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتری است. برای انجام این پژوهش ۲۵۱ پرسشنامه در بین مشتریان هتل های شهر یزد توزیع شد. روش تحقیق کاربردی و توصیفی و از نظر نوع بررسی همبستگی می باشد. داده ها با استفاده از نرم افزار PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتری تأثیر معنادار و مثبتی دارد، اعتماد مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر معنادار و مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.