مقاله ارائه مدل طراحی آموزشی یادگیری مبتنی بر مساله بر اساس رویکرد سازنده گرایی برای نظام آموزش عالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل طراحی آموزشی یادگیری مبتنی بر مساله بر اساس رویکرد سازنده گرایی برای نظام آموزش عالی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل طراحی آموزشی یادگیری مبتنی بر مساله بر اساس رویکرد سازنده گرایی برای نظام آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل طراحی آموزشی یادگیری مبتنی بر مساله بر اساس رویکرد سازنده گرایی برای نظام آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل طراحی آموزشی یادگیری مبتنی بر مساله بر اساس رویکرد سازنده گرایی برای نظام آموزش عالی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با افزایش حجم تولید اطلاعات و سرعت تحولات تکنولوژیک دیگر نیازی نیست تا مغز دانشجویان از اطلاعات انباشته شود در چنین شرایطی مهمترین وظیفه مدارس آن است که به دانشجویان یاری رسانند که با توجه به نیازهایی که دارند اطلاعاتی را انتخاب کنند و بیاموزند. یادگیری مبتنی بر حل مسئله چنین فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند یادگیری مبتنی بر مسئله یک روش طراحی و ارائه درس است که مسائل صحنه عمل یا زندگی واقعی را به عنوان محرکی برای یادگیری فراگیرنده به کار می برد و مستلزم فعالیت فراگیرنده- به طور مستقل یا در گروه های همکاری- برای یادگیری از مسائل است . فراگیرندگان برای فهم مسئله دست به کار می شوند و تحت راهنمایی مدرسین آنچه را نمی دانند و انچه را که نیاز دارند به منظور درک مسئله (نه ضرورتا فقط حل مسئله) بدانند توصیف می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.