مقاله تعیین اثر بخشی نوروفیدبک بر حافظه دیداری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین اثر بخشی نوروفیدبک بر حافظه دیداری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین اثر بخشی نوروفیدبک بر حافظه دیداری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین اثر بخشی نوروفیدبک بر حافظه دیداری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین اثر بخشی نوروفیدبک بر حافظه دیداری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف:با توجه به اینکه حس بینایی در یادگیری انسان سهم عمده و به سزایی دارد .این پژوهش به منظور بررسی اثر بخشی نوروفیدبک و مقایسه آن باریتالین و درمان ترکیبی نوروفیدبک و ریتالین در افزایش حافظه دیداری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه در آزمون عملکرد پیوسته انجامشده است. روش : این تحقیق به صورت نیمه تجربی برگزار گردید.تعداد ۵۴ نفر کودک مبتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه مرکب که به صورت هدفمند انتخابشده بودند، در ۳ گروه به مدت ۰۱ هفته تحت درمان با هریک از سه رویکرد فوق قرار گرفتند. یافته ها : نتایج نشان می دهد که درمان ترکیبی نوروفیدبک و ریتالین در هر ۰۴ آزمودنی موجب افزایش حافظه دیداری شده است.روش درمانی ریتالین نیزموجب افزایش حافظه دیداری آزمودنی ها شده است.درمان نوروفیدبک به تنهایی هم موجب افزایش حافظه دیداری شده است اما این میزان نسبت بهریتالین کمترمی باشد. نتیجه گیری :اثر بخشی درمان ترکیبی نوروفیدبک و ریتالین در افزایش نمرات حافظه دیداری کیم کاراد از دو روش دیگر به تنهایی بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.