مقاله بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: سازمانهای گردشگری استان لرستان :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
با توجه به توانمندیهای ایران در زمینه گردشگری، لازم است این کشور، به جایگاه شایستهای در این صنعت دست یابد. ازجمله عواملی که میتواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، بهکارگیری ابزارها و پارامترهای مؤثربازاریابی است. این پژوهش به بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در توسعه صنعت گردشگری استان لرستان انجام شده است. از این رو به منظور بررسی فرضیههایی که مبتنی بر مدل این تحقیق هستند، پرسشنامهای ۰۰ سوالی ساخته شده و پس ازتأیید روایی و پایایی، بین کلیه مدیران سازمانهای گردشگری استان لرستان که شامل ۰۲ مدیر است، بهعنوان جامعه آماریتوزیع شد. تحلیل دادههای احصایی از پرسشنامهها مبتنی بر روش همبستگی و تحلیل مسیر است. نتایج حاصل از تحلیل دادهها، حاکی از آن بود که بازاریابی کارآفرینانه اثر بسزایی بر توسعه صنعت گردشگری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.