مقاله تأثیر شاخصهای توسعه مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری مطالعه موردی: هتلهای هما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر شاخصهای توسعه مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری مطالعه موردی: هتلهای هما دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر شاخصهای توسعه مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری مطالعه موردی: هتلهای هما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر شاخصهای توسعه مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری مطالعه موردی: هتلهای هما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر شاخصهای توسعه مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری مطالعه موردی: هتلهای هما :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر برای تأثیر شاخصهای مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری درهتلهای همای شیراز و تهران انجام گردیده است. سؤال اصلی تحقیق این است که آیا بین توسعه مدیریت دانش با بهبودعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در هتلها رابطه معناداری وجود دارد. از این رو کسب و خلق دانش، تسهیم و ذخیره دانش و درک و کاربرد دانش متغیرهای مستقل و مدیریت شکایات، خدمات و پیشنهادها متغیر وابسته است. هدف اینپژوهش تعیین انواع دانش و مدیریت بهینهتر آن در هتلهای هما برای بهینهسازی مدیریت ارتباط با مشتری است. در این مطالعه ابعاد مختلف هر یک از متغیرها مشخص گردید. سپس برای سنجش اثرات این متغیرها از پرسشنامهایی که بینکارکنان هتل توزیع شد، استفاده گردید. اندازه نمونه با توجه به جامعه آماری ۳۴۰ نفر از کارکنان هتلهای همای شیراز وتهران است که از روش کوکران )نمونهگیری تصادفی( محاسبه و برابر با ۳۳۴ نفر برآورد شد . ابزار تجزیه و تحلیل دادهها تحلیل عاملی، آزمون همبستگی پیرسون و الگوسازی معادلات ساختاری است. نتایج پژوهش نشان میدهد که بین ابعادمختلف مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معناداری وجود دارد و در نهایت برای بهینهسازی، راهبردهایی ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.