مقاله مهارت، نگرش و دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به آموزش الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مهارت، نگرش و دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به آموزش الکترونیکی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مهارت، نگرش و دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به آموزش الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهارت، نگرش و دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به آموزش الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مهارت، نگرش و دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به آموزش الکترونیکی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
مبحث آموزش الکترونیکی درسالهای اخیر به عنوان یکی ازکاربردهای مهم فناوری اطلاعات وارتباطات در نظام های آموزشی و فرایند برنامه ریزی درسی مطرح می باشد.هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی مهارت، نگرش و دانش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نسبت به آموزش الکترونیکی بود.روش توصیفی تحلیلی بوده و جامعه پژوهش شامل دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی گلستان طیسال تحصیلی ۹۲-۹۱ بودند.حجم نمونه با استفاده از جدول تعیین اندازه نمونه کرجسی و مورگان، ۳۲۲ نفر محاسبه گردید و که نمونه ها به روش نمونه گیری تصادفی بر اساس تسهیم به نسبت انتخاب گردیدند. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های مهارتهای رایانه ای،و پرسشنامه نگرش نسبت به آموزش های الکترونیکی و پرسشنامه آگاهی و اطلاعات فناوری،که در مجموع مهارت،نگرش و آگاهی دانشجویان را در سه حیطه یادشده می سنجند، استفاده گردید،که روایی آن ها توسط متخصصین و پایایی آن ها با ضریب همبستگی آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۴/۷۷، ۰/۰ و ۰/۸۹ مورد تایید قرار گرفت و با استفاده از نرم افزار spss16 برای تجزیه و تحلیل از آماره های توصیفی و آزمونهای آماری ضریب همبستگی ،تی، آنالیز واریانس، کروسکال والیس و توکی استفاده شد. نتایج نشان داد نمره اکثر افراد مورد مطالعه نسبت به آموزش الکترونیک در حیطه مهارت در سطح متوسط (۶۲/۴۲%) ، آگاهی در سطح قوی (۸۰/۹۸%) و در حیطه نگرش در سطح متوسط (۴۶/۲۷%) قرار دارند و آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن، همبستگی مثبت را بین مهارت و نگرش (r=0/33 و p=0/001) و بین نگرش و دانش (r=0/13 و p=0/024) نشان داد ولی بین مهارت و دانش همبستگی مثبت دیده نشد (r=0/1 و p=0/057).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.