مقاله عملکرد بیمارستانهای منتخب خصوصی و دولتی شهر تهران در جذب گردشگردرمانی از دیدگاه مشتریان خارجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عملکرد بیمارستانهای منتخب خصوصی و دولتی شهر تهران در جذب گردشگردرمانی از دیدگاه مشتریان خارجی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عملکرد بیمارستانهای منتخب خصوصی و دولتی شهر تهران در جذب گردشگردرمانی از دیدگاه مشتریان خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عملکرد بیمارستانهای منتخب خصوصی و دولتی شهر تهران در جذب گردشگردرمانی از دیدگاه مشتریان خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عملکرد بیمارستانهای منتخب خصوصی و دولتی شهر تهران در جذب گردشگردرمانی از دیدگاه مشتریان خارجی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
صنعت گردشگری درمانی، به عنوان یکی از ابعاد گردشگری، به توسعه پایدار و پویایی اقتصاد کشورها کمک مینماید. این پژوهش برای بررسی عملکرد بیمارستانهای منتخب خصوصی و دولتی شهر تهران در جذب گردشگر درمانی از دیدگاه مشتریانخارجی انجام گرفته است. پژوهش حاضر مطالعهای توصیفی- مقطعی بوده که در سال ۱۴۹۰ در بیمارستانهای منتخب شهر تهران انجام شده است. جامعه پژوهش شامل ۷۹ بیمار خارجی بود که به عنوان گردشگر به چهار بیمارستان شهر تهران مراجعهنمودهاند. ابزار گردآوری دادهها یک پرسشنامه خودساخته دارای ۵۴ پرسش است که هشت مؤلفه عملکردی در جذب گردشکردرمانی را ارزیابی میکند. از آمار توصیفی و تحلیلی برای تحلیل دادهها استفاده شد. در مجموع عملکرد بیمارستانهای مورد مطالعه در سطح مناسبی ارزیابی شد. از دیدگاه بیماران، سه مؤلفه کمیت نیروی کار، کیفیت نیروی کار و بهروز بودن کارکنانبسیار مناسب بودند. همچنین آشنایی پرسنل به زبانهای خارجی و اطلاعرسانی، بسیار نامناسب گزارش گردید. بین همه مؤلفههایعملکردی در جذب گردشگر درمانی به جز مؤلفههای آشنایی کارکنان به زبان خارجی و تسهیلات با نوع مالکیت بیمارستانها، رابطه آماری معنیداری وجود داشت. آموزش کارکنان کلیدی با زبانهای بینالمللی و نیز تقویت زمینههای ارتباطی میتواند در جذب گردشگر درمانی مؤثر باشد. در این راستا بیمارستانهای دولتی و خصوصی بایستی در این زمینه برنامه ریزی جدی داشته باشند ارائه راهبرد: انجام خدمات قبل از سفر، ورود بیمار و بعد از سفر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.