مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
امروزه یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکتی را ارزش ویژه نام نشان تجاری تشکیل میدهد. شرکتهای دارای جایگاه بالادر ارزش ویژه نام نشان تجاری در ذهن مشتریان، به راحتی میتوانند در میان دیگر شرکتها در صنعت مربوط به خودشانسودآور تر تلقی گردند. همچنین ارتباطات در بازاریابی نقش عمدهای در ایجاد ارزش برای برندهای مختلف ایفا می نماید و باافزایش ارتباطات بین شرکتها و مشتریان آنها بر قدرت و ارزش برند این شرکتها افزوده می شود. از میان ابزارهای مختلفارتباطی، تبلیغات و فعالیتهای ترفیعی همواره دارای نقش کلیدی بودهاند. هدف از این مقاله بررسی چگونگی تاثیرگذاریتبلیغات بر روی ارزش ویژه برند بانک پارسیان و ابعاد مختلف آن مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند ودرنهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیتهای تبلیغاتی و نیز ترفیعی مربوط بهقیمت دارای ارتباط و تاثیرات مثبت بر ارزش ویژه برند در بانکها بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.