مقاله بررسی تأثیر ارزش و اعتماد به برند بر وفاداری به برند ( با نقش واسطه ای ارزش لذت جویانه)برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر ارزش و اعتماد به برند بر وفاداری به برند ( با نقش واسطه ای ارزش لذت جویانه)برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ارزش و اعتماد به برند بر وفاداری به برند ( با نقش واسطه ای ارزش لذت جویانه)برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ارزش و اعتماد به برند بر وفاداری به برند ( با نقش واسطه ای ارزش لذت جویانه)برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ارزش و اعتماد به برند بر وفاداری به برند ( با نقش واسطه ای ارزش لذت جویانه)برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش ارزش و اعتماد به برند بر وفاداری رفتاری و نگرشی به برند، با در نظر گرفتن نقش واسطهای ارزش لذت جویانه تبیین شده است و از نظر هدف، کاربردی بوده و براساس روش گردآوری دادهها، پژوهش توصیفی و ازنوع پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق، مصرفکنندگان گروه صنایع غذایی شیرین عسل در شهر تهران می باشند.متغیرهای پژوهش با استفاده از پرسشنامه ای که روایی و پایایی آن تأیید شده است، ارزیابی گردید و در نهایت داده های۳۸۴ پرسشنامه مبنای تحلیل قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان میدهد که اعتماد برند بر وفاداری به برند اثرگذار است وارزش برند بر وفاداری رفتاری تأثیر میگذارد و ارزش لذت جویانه بر رابطه ی بین ارزش برند و وفاداری رفتاری به برنداثرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.