مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر) :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ارتباطات در بازاریابی نقش عمده ای در ایجاد ارزش برای برندهای مختلف ایفا می نماید و با افزایش ارتباطات بین شرکتها و مشتریان آنها برقدرت و ارزش برند این شرکتها افزوده می شود. از میان ابزارهای مختلف ارتباطی، تبلیغات و فعالیتهای ترفیعی همواره دارای نقش کلیدیبوده اند. هدف از این مقاله بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک شهر و ابعاد مختلف آن مانندکیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت-های تبلیغاتی و نیز ترفیعی مربوط به قیمت دارای ارتباط و تاثیرات مثبت بر ارزش ویژه برند در بانک شهر داشته اند. . از این رو به منظورتقویت ارزش نام و نشان تجاری در بانکها ضروری است مدیران بانکی بر روی عوامل مذکور دقت نظر لازم را اعمال نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.