مقاله مقایسه تأثیر روش تدریس پودمانی و بارش مغزی در پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاجری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تأثیر روش تدریس پودمانی و بارش مغزی در پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاجری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر روش تدریس پودمانی و بارش مغزی در پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاجری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر روش تدریس پودمانی و بارش مغزی در پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاجری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر روش تدریس پودمانی و بارش مغزی در پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاجری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش به منظور مقایسه تأثیر روش تدریس پودمانی و بارش مغزی در پیشرفت درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاجری انجام شد. تحقیق از نوع پیمایش با پیش آزمون و پس آزمون است. تعداد ۱۲۰ دانش آموز (۶۰پسر و ۶۰ دختر) به صورت تصادفی و بر اساس جدول مورگان انتخاب شد. از هر دو گروه پیش آزمون گرفته شد، سپس درس علوم در یک گروه با روش بارش مغزی و در گروه دیگر با روش پودمانی تدریس شد. بعد از ۲۰ جلسه تدریس، پس آزمون از هر دو گروه گرفته شد. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که تأثیر روش پودمانی نسبت به بارش مغزی بیشتر است. بین پیشرفت درس علوم دانش آموزان پسر و دختر در روش تدریس بارش مغزی، تفاوت معنی دار نیست. بین پیشرفت درس علوم دانش آموزان پسر و دختر در روش تدریس پودمانی، تفاوت معنی دار نیست ولی بین پیشرفت درس علوم دانش آموزان در دو روش تدریس بارش مغزی و پودمانی تفاوت معنی دار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.