مقاله بررسی اندر کنش بتن آسفالتی با مصالح ماسه ای با استفاده از نتایج آزمایش برش مستقیم و مدل سازی عددی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اندر کنش بتن آسفالتی با مصالح ماسه ای با استفاده از نتایج آزمایش برش مستقیم و مدل سازی عددی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اندر کنش بتن آسفالتی با مصالح ماسه ای با استفاده از نتایج آزمایش برش مستقیم و مدل سازی عددی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اندر کنش بتن آسفالتی با مصالح ماسه ای با استفاده از نتایج آزمایش برش مستقیم و مدل سازی عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اندر کنش بتن آسفالتی با مصالح ماسه ای با استفاده از نتایج آزمایش برش مستقیم و مدل سازی عددی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هسته های بتن آسفالتی برای اولین بار در سال ۱۹۴۸ به عنوان المان آب بند در سدهای سنگ ریزه ای مورد استفاده قرار گرفتند. اگر چه به دلیل فراوانی خاک رس و خاصیت نفوذپذیری کم آن استفاده از این هسته ها بسیار متداول است، لیکن این مغزه ها دارای معایبی از جمله: مقاومت برشی کم، خاصیت تراکم پذیری نامطلوب، زمان طولانی اجرا، نیاز به حجم مصالح بالا، نیاز به کنترل های دقیق نظیر تراکم و; را می باشند. از جمله عواملی که باعث تمایل به استفاده از هسته های بتن آسفالتی است: عرض بسیار کم، حساسیت کمتر نسبت به شرایط آب و هوایی، خاصیت خود التیام دهی قیر؛ مقاومت برشی بالا و ; می باشد. استفاده از این نوع هسته در مناطق پر باران به شدت نسبت به هسته رسی توصیه می شود . به دلیل مجاورت مصالح بتن آسفالتی و مصالح ماسه ای رفتار در سطح مشترک این دو پیچیده می شود و برای رفع این ناآگاهی نیاز به انجام آزمایشات بر روی سطح تماس آنها احساس می شود. براین اساس آزمایشاتی با دستگاه بر ش مستقیم (۲/۵*۱۰*۱۰ cm) که سطح برشی آن به عنوان سطح تماس درنظر گرفته شده انجام گرفت و نتایج حاصل از آن کاهش پارامترهای برشی در سطح تماس نسبت به مصالح مجاور را نشان داد. در این پژوهش با استفاده از ماسه گرد گوشه با درصد تراکم ۶۵ درصد و بتن آسفالتی ۶۰/۷۰ آزمایش برش مستقیم با درنظرگیری تنش های نرمال متغیر صورت گرفت، از اینرو پارامترهای رفتاری سطح تماس استخراج شد. سپس باتوجه به پارامترهای بدست آمده از نتایج آزمایش برش مستقیم مدل عددی این آزمایش با استفاده از نرم افزار FLAC3D ساخته شد. به منظور افزایش دقت تحلیل عددی لازم بود پارامترهای بتن آسفالتی از طریق آزمایش مارشال استخراج گردد، سپس با اسفتاده از تحلیل برگشتی در نرم افزار ABAQUS پارامترهای موهرکولمب بتن آسفالتی بدست آمد. نتایج حاصل از این پژوهش می تواند در حل مسائل عددی اندرکنش هسته آسفالتی و خاک مجاور به منظور افزایش دقت محاسبات کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.