مقاله نقش ابعاد هوش معنوی در پیش بینی با ورهای خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش ابعاد هوش معنوی در پیش بینی با ورهای خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش ابعاد هوش معنوی در پیش بینی با ورهای خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش ابعاد هوش معنوی در پیش بینی با ورهای خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش ابعاد هوش معنوی در پیش بینی با ورهای خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش هوش معنوی در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی بود. به منظور انجام این پژوهش با روش نمونه گیری تصادفی– طبقه ای نسبتی تعداد ۲۴۰آزمودنی (۱۱۵ مرد و ۱۴۰ زن) انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه های هوش معنوی علی بدیع وهمکاران(۱۳۸۹) و خودکارآمدی شرر و مادوکس(۱۹۸۲) استفاده شد. و برای تجزیه تحلیل داده ها از همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه استفاده شده است. یافته ها نشان داد که میزان همبستگی بین دو متغیر هوش معنوی و خودکارآمدی برابر با۴۴/0r بوده و رابطه مثبتی بین هوش معنوی و خودکارآمدی وجود دارد. در بین ابعاد هوش معنو ی بعد پرداختن به سجایای اخلاقی بیشنرین همبستگی را با متغیر خودکارآمدی داشته است. نتایج رگرسیون چند گانه نشان داد از میان ابعاد چهارگانه هوش معنوی هر چهار بعد با مقدار تبین۲۸/۰ R2 قادر به پیش بینی خودکارآمدی معلمان بودند. همچنین یافته های تحقیق بیانگر این است که هوش معنوی و خودکارآمدی قابل پرورش و رشد می باشند و سازمان آموزش و پرورش می توانند نقش بسزایی در افزایش هوش معنوی و خودکارآمدی کارکنان داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.