مقاله رابطه یادگیری سازمانی با خودکارآمدی معلمان در دبیرستان دخترانه سلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه یادگیری سازمانی با خودکارآمدی معلمان در دبیرستان دخترانه سلام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه یادگیری سازمانی با خودکارآمدی معلمان در دبیرستان دخترانه سلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه یادگیری سازمانی با خودکارآمدی معلمان در دبیرستان دخترانه سلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه یادگیری سازمانی با خودکارآمدی معلمان در دبیرستان دخترانه سلام :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه یادگیری سازمانی با خودکارآمدی معلمان در دبیرستان دخترانه سلام می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه اجرا همبستگی از نوع علی بوده است. جامعه آماری این پژوهش معلمان و کادر اجرایی دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه سلام تهران به تعداد ۱۱۷ نفر می باشند که بر اساس جدول کرجسی و مورگان ۸۹ نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه خودکارآمدی شرر (۱۹۸۴) و پرسشنامه یادگیری سازمانی پیلار جرز- گوما (۲۰۰۲) بوده است. روایی پرسشنامه ها، بر اساس قضاوت خبرگان و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ (یادگیری سازمانی ۰/۹۵ و خودکارآمدی ۰/۷۸) مورد تأیید قرار گرفت . روش تجزیه و تحلیل داده ها، آمار توصیفی (شاخص های مرکزی، شاخص های پراکندگی، جداول و نمودارها) و آمار استنباطی (آزمون همبستگی پیرسون، آزمون تحلیل واریانس یک راهه و رگرسیون) بوده است. یافته ها نشان داد بین یادگیری سازمانی و خودکارآمدی رابطه معناداری وجود دارد. به عبارتی با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که هرچه یادگیری سازمانی بالاتر باشد خودکارآمدی معلمان نیز بیشتر است. از میان مؤلفه های یادگیری سازمانی نیز تنها مؤلفه انسجام با خودکارآمدی همبستگی مثبت و معنادار دارد. از طرفی نتایج یافته ها نشان داد متغیرهای جمعیت شناختی (سن، تحصیلات و سابقه کار) بر خودکارآمدی معلمان مؤثر نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.