مقاله روش تدریس اکتشافی: راهی برای ارتقای ژرف گرایی از ذهنیت فلسفی فراگیران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله روش تدریس اکتشافی: راهی برای ارتقای ژرف گرایی از ذهنیت فلسفی فراگیران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روش تدریس اکتشافی: راهی برای ارتقای ژرف گرایی از ذهنیت فلسفی فراگیران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش تدریس اکتشافی: راهی برای ارتقای ژرف گرایی از ذهنیت فلسفی فراگیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روش تدریس اکتشافی: راهی برای ارتقای ژرف گرایی از ذهنیت فلسفی فراگیران :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
به نظر اسمیت یکی از قوای سه گانه ذهنیت فلسفی ، قوه تعمق در کنار قوای انعطاف و جامعیت می باشد و روش آموزشی آن ، روش تدریس اکتشافی است لذا به عنوان هدف تحقیق در این مقاله در صددیم ان را بررسی، تحلیل و تبیین نماییم. ابتدا به تشریح الگوی کاوشگری و مراحل اجرای الگوی کاوشگری پرداخته شده و بعد تعریف ، ویژگی و نراحل اجرای روش اکتشافی توضیح و نام برده می شود. در پایان محاسن و محدودیت های روش تدریس اکتشافی گفته شده است. این نتیجه حاصل شد که آموزش با روش کاوشگری موجب بهبود مهارت حل مسئله ، توانایی تلفیق، تعمیم شده و علت این امر توانایی روش کاوشگری برای ترغیب خودانگیختگی دانش اموزان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.