مقاله بررسی رابطه شاخصهای سازمانهای متعالی از نظر پیترز و واترمن با عملکرد سازمان (مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه شاخصهای سازمانهای متعالی از نظر پیترز و واترمن با عملکرد سازمان (مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه شاخصهای سازمانهای متعالی از نظر پیترز و واترمن با عملکرد سازمان (مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه شاخصهای سازمانهای متعالی از نظر پیترز و واترمن با عملکرد سازمان (مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه شاخصهای سازمانهای متعالی از نظر پیترز و واترمن با عملکرد سازمان (مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
شرط بقای هر سازمانی در گرو تلاش برای بهبود عملکرد خود در قالب شاخص های رشد و به این منظور سازما ن ها از سازوکار هایمتفاوتی استفاده میکنند. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه شاخص های سازمانهای متعالی از نظر پیترز و واترمن با عملکرد سازمان (مطالعهموردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی (ره)) بود. جامعه آماری این پژوهش نیز شامل کارکنان ستادی منطقه ویژه اقتصادی، بندر امامخمینی (ره) که بالغ بر نفر۱۰۹ می باشند. با استفاده از جدول مورگان تعداد نمونه پژوهشی ۸۶ انتخاب گردیدند. روش نمونه گیری در اینپژوهش، تصادفی ساده میباشد. روش پژوهش از نوع همبستگی است و ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه پیترزواترمن و پرسشنامه عملکردسازمانی ۵۱ سوالی پاترسون براساس طیف لیکرت است. دادههای جمعآوری شده با کمک نرم افزار آماری نسخه ۱۸ در دو سطح توصیفی و آماراستباطی تجزیه و تحلیل شد. یافتههای تحقیق نشان داد که بین ابعاد مدل تعالی سازمانی (تعصب به عمل، توجه به نیازهای مشتری، افزایش بهرهوری با استفاده از پرورش کارکنان، ارزشهای مشترک، پایبندی به کار اصلی، ساختارهای ساده، انعطاف پذیری) با عملکرد سازمانی رابطه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.