مقاله خلاقیت و فناوری اطلاعات: نقش کامپیوتر در افزایش خلاقیت دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خلاقیت و فناوری اطلاعات: نقش کامپیوتر در افزایش خلاقیت دانش آموزان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خلاقیت و فناوری اطلاعات: نقش کامپیوتر در افزایش خلاقیت دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خلاقیت و فناوری اطلاعات: نقش کامپیوتر در افزایش خلاقیت دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خلاقیت و فناوری اطلاعات: نقش کامپیوتر در افزایش خلاقیت دانش آموزان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تمدن بشر مرهون اندیشه خلاق آدمی بوده است و دوام آن نیز بدون بهره گیری از خلاقیت غیر ممکن خواهد بود که عالی ترین عملکرد ذهن انسان محسوب می شود. در وضعیت کنونی خلاقیت نه یک ضرورت بلکه شرطی برای بقاست. بنابراین لازم است نظام اموزشی بر تربیت و پرورش افرادی تاکید کند که به حل خلاق مسائل پیش بینی ناپذیر قادر باشند پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه آشنایی و استفاده دانش آموزان دبیرستانی از (کامپیوتر، اینترنت، بازی رایانه ای) و میزان خلاقیت آنان شکل گرفته تا به این سوال پاسخ داده شود که: آیا خلاقیت دانش آموزان جامعه اماری می تواند تاثیرپذیر از میزان استفاده آنان از متغیرهای مستقل مورد نظر باشد یا خیر؟ روش پژوهش توصیفی – همبستگی است و نمونه تحقیق شامل ۶۰ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر کامیاران در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ است که با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب گردیده اند. در این پژوهش به منظور سنجش میزان آشنایی و استفاده از کامپیوتر از پرسشنامه محقق ساخته و به منظور سنجش خلاقیت از پرسشنامه خلاقیت سنج تورنس استفاده گردیده است پس از گردآوری ، داده ها با استفاده از آزمون های آمار استنباطی شامل (همبستگی پیرسون، رگرسیون ساده و طرح پراکندگی) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان می دهد که رابطه بین میزان استفاده از کامپیوتر و خلاقیت (r=0/079) ، اینترنت و خلاقیت (r=0/081) مثبت و غیر معنادار و رابطه ای بین بازی رایانه ای و خلاقیت (r=0/475) مثبت و معنادار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.