مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی ذهنی -کارکنان در صنایع تولیدی کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی ذهنی -کارکنان در صنایع تولیدی کوچک و متوسط دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی ذهنی -کارکنان در صنایع تولیدی کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی ذهنی -کارکنان در صنایع تولیدی کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی برای بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی ذهنی -کارکنان در صنایع تولیدی کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
توجه به عاطفی ذهنی کارکنان از الزامات زمان حاضر بوده و بستر مناسب برای پیاده سازی آن، بحث تبدیل سازمان ها به سازمان های یادگیرنده است. امروزه از درگیری عاطفی ذهنی کارکنان به – عنوان راه حلی مؤثر جهت کنترل کیفیت خدمات و مدیریتبهتر فرآیندها در سیستمهای تولیدی و خدماتی استفاده میشود. از مطرح ترین و مؤثرترین عوامل موجود که برای ارتقاء درگیری عاطفی ذهنی کارکنان حیاتی است، وجود سازمانی با ویژگی های یادگیرنده بودن است. هدف از این پژوهش تحلیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی ذهنی کارکنان در صنایع تولیدی کوچک و متوسط اصفهان در سال ۱۳۳۳ است. در این راستا تأثیر متغیرهای سازمان یادگیرنده و ابعادش بر درگیری عاطفی ذهنی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش از نوع توصیفی پیماشی است. جامعه آماری کارکنان صنایع تولیدی کوچک و متوسط اصفهان بود. بدین منظور از با استفاده از فرمول، حجم نمونه تعداد ۳۸۳ نفر برآورد گردید. روش گردآوری داده های پژوهش به وسیله پرسشنامه استانداردسازمان یادگیرنده واتکینز و مارسیک ۱۳۳۳ و پرسشنامه درگیری عاطفی ذهنی لوتانز و همکاران ۲۰۰۲ بود. روایی پرسشنامه پژوهش به وسیله روایی محتوا و پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. در این پژوهش از معادلات ساختاری برای تجزیه تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آن است که اولاً مدل به کار گرفته شدهمدل نظری قوی برای پیشبینی درگیری عاطفی ذهنی کارکنان بوده است و ثانیاً تأثیر متغیرهای سازمان یادگیرنده و ابعادش بر درگیری عاطفی ذهنی کارکنان تأیید شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.