مقاله رابطه بین درگیری تحصیلی وهیجانهای مثبت و منفی،یادگیری با یادگیری خودگردان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین درگیری تحصیلی وهیجانهای مثبت و منفی،یادگیری با یادگیری خودگردان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین درگیری تحصیلی وهیجانهای مثبت و منفی،یادگیری با یادگیری خودگردان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین درگیری تحصیلی وهیجانهای مثبت و منفی،یادگیری با یادگیری خودگردان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین درگیری تحصیلی وهیجانهای مثبت و منفی،یادگیری با یادگیری خودگردان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی وهیجان های مثبت ومنفی یادگیری با یادگیری خودگردان می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه می باشد که در سال تحصیل ۱۳۹۲ ، حدود ۴۰۰۰ نفر برآورد شده است. از بین این تعداد، ۳۷۰ نفر دانشجوی دختراز طریق جدول تعیین حجم مورگان و به شیوه تصادفی انتخاب گردید . ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه های خودگردانی بوفارد و همکاران(۱۹۹۵)، هیجان تحصیلی پکران، گوئتز و فرنیزل(۲۰۰۵) و پرسشنامه ی راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) پینتریچ و دیگرون (۱۹۹۴) می باشد . میزان آلفای کرونباخ برای هر یک از مقیاس ها بالای ۰۸۰ بوده و این میزان نشان می دهد که پرسشها دارای همبستگی متقابل نسبتاً مناسبی می باشند . برای تجزیه و تحلیل داده ها از رگرسیون چند متغیری و ضریب همبستگی دو متغیری پیرسون استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که مقدار ضریب همبستگی دو متغیر یادگیری خودگردان و درگیری تحصیلی r=0.504 و sig=0<0.01 به دست آمد که نشان دهنده وجود رابطه مثبت ومعنی دار ببین یادگیری خودگردان ودرگیری تحصیلی میباشد. مقدارضریب همبستگی دو متغیر یادگیری خودگردان و هیجانهای مثبت تحصیلی نیز r=0.213 و sig=0<0.01 به دست آمد که نشان دهنده وجود رابطه مثبت ومعنی دار بین یادگیری خودگردان و هیجانهای مثبت تحصیلی می باشد. در مجموع نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نشان می دهد که به دلیل مثبت بودن ضریب رگرسیون هر سه فرضیه محقق تأیید می گردد وبین درگیری تحصیلی با یادگیری خودگردان و هیجانات مثبت و منفی تحصیلی رابطه معنی دار وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.