مقاله طراحی سیستم اندازه گیری و نمایش داده های حیاتی پرواز با حداقل ساب سیستم بهمراه انجام ارزیابی ایمنی سیستم، برای هواپیماهای کلاسGeneral Aviation


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی سیستم اندازه گیری و نمایش داده های حیاتی پرواز با حداقل ساب سیستم بهمراه انجام ارزیابی ایمنی سیستم، برای هواپیماهای کلاسGeneral Aviation دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی سیستم اندازه گیری و نمایش داده های حیاتی پرواز با حداقل ساب سیستم بهمراه انجام ارزیابی ایمنی سیستم، برای هواپیماهای کلاسGeneral Aviation  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم اندازه گیری و نمایش داده های حیاتی پرواز با حداقل ساب سیستم بهمراه انجام ارزیابی ایمنی سیستم، برای هواپیماهای کلاسGeneral Aviation،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی سیستم اندازه گیری و نمایش داده های حیاتی پرواز با حداقل ساب سیستم بهمراه انجام ارزیابی ایمنی سیستم، برای هواپیماهای کلاسGeneral Aviation :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
روش معمول که در طراحی سیستم اویونیک برای هواپیماهای کلاس استاندارد پارت ۲۳ در بخش مربوطه به اندازه گیری و نمایش اطلاعات حیاتی پرواز مانند ارتفاع، سرعت و وضعیت هواپیما بکار برده می شود استفاده حداقل از یک سیستم مبنای سمت و وضعیتAHRS,یک سیستم تهیه پارامترهای هوائیADSبصورت مجزا و مستقل می باشد. ضمناً بدلیل اهمیت بالای این اطلاعات در ایمنی پرواز، علاوه بر نمایش این داده ها بر روی نمایشگرهای اصلی مانندPFDمعمولاً از سه نمایشگر رزرو جهت نمایش داده های ارتفاع، سرعت و وضعیت نیزاستفاده می شود. هواپیماهای آموزشی از این کلاس استاندارد با توجه به ماهیت آنها دارای دو کابین استاد و دانشجو می باشند. این بدین معنی است که هشت ساب سیستم مجزاLRU جهت اندازه گیری و نمایش داده های حیاتی پرواز نیاز می باشد . در این مقاله نویسنده با ارائه یکطرح و معماری جدید ضمن انجام آنالیز های ایمنی سیستم و پوشش استانداردهای لازم و حفظ قابلیت های عملیاتی طراحی های معمول و قبلی،تعداد ساب سیستم های لازم را از هشت به سه عدد کاهش می دهد که این باعث کاهش هزینه طراحی، کاهش تجهیزات وهزینه های تعمیرنگهداری هواپیما خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.