مقاله اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
با گسترش روزافزون جهانی سازی و عنصر رقابت،تحولات عظیمی در زمینه های تجارت، مدیریت، بانکداری و حتی حکومت داری رخ داده و به تبع آن روش های سنتی به مدرن تغییر شکل یافته است.بدون شک در چنینشرایطی سازمانهای پیشرو و نوآور باید خود را با پیشرفته ترین تکنولوژی و اطلاعات و فنون اجرایی مجهز ساخته تا بتوانند پاسخگوی تغییرات آتی تکنولوژی و زیرساختاری باشند. آنچه که این تحقیق را اجتناب ناپذیرمی سازد شناسایی عوامل موثر بر کیفیت و ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت مطابق با انتظارات مشتریان است که بر احساس رضایت مشتریان و به تبع آن بر رفتار خرید آینده آنان اثر می گذارد. رشد و گسترش روز افزونفناوری ارتباطات، انقلابی را در ابعاد مختلف زندگی انسانها و عملکرد سازمانها ایجاد کرده است. این فناوری روشهای کارکرد و نگرش افراد، سازمانها و دولتها را دگرگون ساخته و باعث ایجاد صنایع نوین، مشاغل جدید و خلاقیت در انجام امور شده است. برای بانک ها این تحقیق از آن جهت ضرورت دارد که با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این بانک ها جهت توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، باید به دنبال شناسایی کیفیت این خدمات باشد که با خواسته های و انتظارات مشتریان تطابق بیشتری داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.