مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی با خلاقیت و سبک های یادگیری در دانشجویان رشته علوم پزشکی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک یادگیری و خلاقیت با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان رشته آموزش ابتدایی بوده است . روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. نمونه پژوهش را ۱۲۰ نفر از دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه پیام نور تشکیل داده اند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه سبک یادگیری کلب و خلاقیت عابدی بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. طبق یافته های پژوهش تفاوت معنی داری بین خلاقیت و سبک یادگیری در دانشجویان به تفکیک جنسیت وجود نداشت اما رابطه معناداری بین خلاقیت و سبک یادگیری و ابعاد آنها مشاهده گردید نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نشان داد سبک یادگیری دانشجویان می تواند بیش از خلاقیت بر پیشرفت تحصیلی انان تاثیر گذار باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.