مقاله بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک:مورد مطالعه شرکت های آنلاین شهر رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک:مورد مطالعه شرکت های آنلاین شهر رشت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک:مورد مطالعه شرکت های آنلاین شهر رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک:مورد مطالعه شرکت های آنلاین شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک:مورد مطالعه شرکت های آنلاین شهر رشت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
نفوذ اینترنت در بازاریابی و محیط تجارت الکترونیکی، تا حد زیادی بر روی سراسر دنیای تجارت تاثیر گذار بوده است.از دیدگاه مشتری روشی جدید و کم هزینه در فعالیت های تجاری ایجاد شده است.بنابراین مشتریان بطورفزاینده طرفدار خریدهای آنلاین گشته اند و این موضوع به تدریج حضور اینترنت در شرکت های B2C به جهت جلب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود برای سودآوری بلند مدت، سوق داده است.این تحقیق اولویت بندیعوامل موثر بر وفاداری الکترونیک را بررسی می کند.تحقیق حاضر بر روی ۲۳۲ نفر از خریداران اینترنتی تلفن همراه انجام شده است و جامعه آماری شامل شرکت ها و نمایندگی های آنلاین شهر رشت می باشد. نمونه گیری به صورت تصادفی انجام گردیده و تحلیل داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزاراس پی اس اس انجام گرفته شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.