مقاله شناسایی عوامل موثر بر خشم مشتریان با استفاده از گرندد تئوری (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی شهر ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر خشم مشتریان با استفاده از گرندد تئوری (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی شهر ایلام) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر خشم مشتریان با استفاده از گرندد تئوری (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی شهر ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر خشم مشتریان با استفاده از گرندد تئوری (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر خشم مشتریان با استفاده از گرندد تئوری (مورد مطالعه: شعب بانک های دولتی شهر ایلام) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
در صورتی که مشتریان با خدمات ضعیف و نامطلوبی برخورد کنند، این امکان وجود دارد که از سازمان و یا از کارکنان احساس خشم بکنند. در این تحقیق نیز باعنایت به نقش کلیدی رضایت مشتریان برای بانک ها به دنبال شناسایی عوامل موثر بر خشم مشتریان در شعب بانک های دولتی شهر ایلام بوده ایم. برای استخراج و شناسایی مولفه های موثر بر خشم مشتریان، از روش تئوری برخاسته از داده ها (گرندد تئوری) استفاده شده است که از طریق مصاحبه عوامل موثر بر خشم مشتریان از مدیران خبره بانک، اساتید و متخصصین حوزه پرسیده شد. تمامی نکاتی که مصاحبه شوندگان به آن اشاره نمودند، ثبت شد و فرایند تحلیل داده ها در جداولی ارائه شد که متن پاسخها را به صورت عبارات و جملات کوتاه نشان می دهد. داده های خام کدگذاری شده و به ۷۲ کد تبدیل و این کدها به ۲۲ مفهوم استخراج و درنهایت مفاهیم در قالب ۵ مقوله دسته بندی شدند در پایان مقوله های کشف شده به عنوان عوامل موثر بر خشم مشتریان مطرح شدند که عبارتند از: مدیران، کارکنان، عوامل سازمانی، عوامل محیطی و قوانین و مقررات بانکی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.