مقاله رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه هفتم بود. روش پژوهش از نوع همبستگی و نمونه گیری آن به روش تصادفی تصادفی ساده بر اساس جدول کرجسی و مورگان انجام شده است. به این منظور ۱۴۰ نفر از دانش آموزان پایه هفتم شهر زاهدان انتخاب و به آزمون راهبردهای شناختی و فراشناختی کرمی و انگیزش پیشرفت هرمنس پاسخ دادند. داده های پژوهش با روش ضریب همبستگی پیرسون تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزشپیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه مثبت معناداری دارد. به عبارت دیگر افزایش راهبردهای شناختی و فراشناختی موجب افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی می شود. و بیانگر این نکته است که راهبردهای شناختی و فراشناختی موجب افزایش انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی آنها می شود. با توجه به اینکه راهبردهای شناختی و فراشناختی با انگیزش پیشرفت ارتباط دارد می توان با افزایش راهبردهای شناختی و فراشناختی از طریق آموزش این راهبردها، انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را ارتقا داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.