مقاله رابطه رویکردهای یادگیری با هیجانهای تجربه شده و فرسودگی تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه رویکردهای یادگیری با هیجانهای تجربه شده و فرسودگی تحصیلی دانشجویان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه رویکردهای یادگیری با هیجانهای تجربه شده و فرسودگی تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه رویکردهای یادگیری با هیجانهای تجربه شده و فرسودگی تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه رویکردهای یادگیری با هیجانهای تجربه شده و فرسودگی تحصیلی دانشجویان :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با هیجان های تجربه شده و فرسودگی تحصیلی دانشجویان انجام گردید . لذا در یک پزوهش توصیفی- همبستگی تعداد ۲۱۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. برای جمع اوری داده ها از پرسشنامه رویکردهای یادگیری، شادکامی آکسفورد ، نگرانی ایالت پن، فرسودگی تحصیلی مسلش و مقیاس های افسردگی، اضطراب، استرس و ناامیدی بک استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش همبستگی پیرسون انجام گرفت. نتایج نشان داد که رویکردهای یادگیری با هیجان های مثبت و منفی تجربه شده (شادکامی، نگرانی، اضطراب، افسردگی و ناامیدی) و فرسودگی تحصیلی دانشجویان رابطه معنادار دارند. در مجموع نتایج پزوهش حاضر پیشنهاد می کند که رویکردهای یادگیری دانشجویان می توانند نقش مهمی در هیجان های مثبت و منفی تجربه شده و فرسودگی تحصیلی آنها ایفا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.