مقاله بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفا داری مشتریان در بانکهای خصوصی و دولتی استان قم مطالعه موردی : بانکهای خصوصی و دولتی در استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفا داری مشتریان در بانکهای خصوصی و دولتی استان قم مطالعه موردی : بانکهای خصوصی و دولتی در استان قم دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفا داری مشتریان در بانکهای خصوصی و دولتی استان قم مطالعه موردی : بانکهای خصوصی و دولتی در استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفا داری مشتریان در بانکهای خصوصی و دولتی استان قم مطالعه موردی : بانکهای خصوصی و دولتی در استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفا داری مشتریان در بانکهای خصوصی و دولتی استان قم مطالعه موردی : بانکهای خصوصی و دولتی در استان قم :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمانها موجب شده آنها بتدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند و طبق نظر محققان، بازاریابی رابطه مند مناسبترین گزینه برای تحقق این امر میباشد. در این مقاله ارتباط مؤلفه های بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان، اولویت مؤلفه هاو تفاوت این متغیرها در بانکهای خصوصی ودولتی دراستان قم مورد بررسی قرار گرفته است.جامعه آماری این تحقیق ۱۱۱ نفرازمشتریان یک بانک خصوصی و یک بانک دولتی دراستان قم می باشد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده ودراین تحقیق جهت تجزیه وتحلیل داده ها، از آزمون میانگین یک جامعه آماری، آزمون فریدمن و آزمون همبستگی به منظور بررسی ارتباط و اولویت بندی بین مولفه های بازاریابی و وفاداری مشتریان و از آزمون t دونمونه ای به منظور بررسی تفاوت میان متغیرها در دو بانک دولتی و خصوصی استفاده می شود. و نتایج حاصل از تحلیل داده ها بیانگر این است که بین مؤلفه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان رابطه مثبتی وجوددارد. مؤلفه های تعهد، اعتماد، ارتباطات و مدیریت تعارض اولویت اول تا چهارم را در ارتباط با وفاداری مشتریان دارا می باشند. و همچنین میان متغیرهای تحقیق در دو بانک دولتی و خصوصی تفاوت معنی داری مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.