مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این پژوهش به بررسی تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و;;)،در شهرستان خرم آباد پرداخته است .وقتی مصرف کنندگان با یک برند تجاری مواجه می شوند که قبلا آن را ندیده اند ممکن است خیالاتی در مورد آن برند کنند و در مورد کالاهایی که عرضه می شود قضاوت کنند بر ان شدیم تا به بررسی تاثیر تعدیل کننده ها بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان به هنگام انتخاب برند بپردازیم.پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گرداوری داده ها از نوع توصیفی –پیمایشی است جامعه آماری این پژوهش شامل تمام افرادی است که از ۵ مدل گوشی تلفن همراه (سونی،سامسونگ،اپل،نوکیاو سونی اریکسون) در شهرستان خرم آباد استفاده می کنند.روش نمونه گیری به شکل غیر تصادفی بوده و حجم نمونه با توجه به نامحدود بودن جامعه ۴۰۰ نفر انتخاب گردیده شد. برای آزمون فرضیه های این تحقیق از پرسشنامه ی رضایت و وفاداری به برند (محقق ساخته) استفاده گردید برای تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است .نتایج نشان دهند ه ی این بود در سطح اطمینان %.۹۵ تعدیل کننده ها تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری دارد و همچنین انتظارات مشتری، کیفیت ادراک شده مشتری و ارزش درک شده ،تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری به برند دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.