مقاله بررسی تحلیلی و لرزه ای پلهای یکپارچه باعرشه دال تخت باضخامت مختلف و متغیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تحلیلی و لرزه ای پلهای یکپارچه باعرشه دال تخت باضخامت مختلف و متغیر دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تحلیلی و لرزه ای پلهای یکپارچه باعرشه دال تخت باضخامت مختلف و متغیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تحلیلی و لرزه ای پلهای یکپارچه باعرشه دال تخت باضخامت مختلف و متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تحلیلی و لرزه ای پلهای یکپارچه باعرشه دال تخت باضخامت مختلف و متغیر :

تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
از جمله زیرساخت های مهم و تاثیرگذار سیستم های حمل و نقل و به تبع آن توسعه اقتصادی کشور ها، پل ها می باشند. از اینرو علاوه بر آنکه مزایای اقتصادی بیشماری را به لحاظ آسان تر کردن جابجایی کالا و خدمات ارائه می کنند. به لحاظ سیاسی، اجتماعی و نظامی نیز آنقدر پراهمیت اند که در زمره شریان های حیاتی طبقه بندی می شوند. پل ها از جمله سازه های بسیار گران در سیستم حمل و نقل می باشند و به همین خاطر استفاده از سیستم های بروز و کارامد برای استفاده بهینه تر از مصالح و منابع مالی در ساخت پل ها همواره مدنظر کارشناسان و مهندسین پل ساز بوده است. پل های یکپارچه در سال های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. در ارتباط با اینگونه پل ها بخاطر اینکه مزایای بیشماری به لحاظ مسائل سازه ای، لرزه ای و بهره برداری ارائه می کنند، شناخت مسائل و موارد مرتبط با آنها در کشورمان بیش از پیش احساس می شود. در این مقاله، پلهایی با کوله یکپارچه به طول ۹۰ متر با سه دهانه ۳۰ متری و عرشه جعبه ای با تغییر ضخامت عرشه که در چهار حالت به صورت ۱۵ متر ثابت، ۱۵ متر در وسط دهانه تا ۳ متر در محل پایه ها متغیر ۱۵ متر در وسط دهانه تا ۴۵ متر در محل پایه ها متغیر و ۱۵ متر در وسط دهانه تا ۶ متر در محل پایه ها متغیر می باشد، بررسی گردید. با مدلسازی اجزای محدود پل های مدل در نرم افزار Csi Bridge به مطالعه رفتار پل های یکپارچه مدلسازی شده در برابر بارهای ثقلی، بارهای زنده، حرارتی، پیش تنیدگی و لرزه ای پرداخته شده است و بهترین عملکرد از لحاظ لنگر خمشی و نیروی برشی در بین حالات معرفی شده انتخاب گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.