مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات در رابطه با افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان مطالعه موردی:مدارس دخترانه مقطع دبیرستان استان مرکزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات در رابطه با افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان مطالعه موردی:مدارس دخترانه مقطع دبیرستان استان مرکزی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات در رابطه با افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان مطالعه موردی:مدارس دخترانه مقطع دبیرستان استان مرکزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات در رابطه با افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان مطالعه موردی:مدارس دخترانه مقطع دبیرستان استان مرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات در رابطه با افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان مطالعه موردی:مدارس دخترانه مقطع دبیرستان استان مرکزی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
واژه فناوری اطلاعات در اواخر دهه ۱۷۹۱ میلادی برای اشاره به استفاده از فناوری کامپیوتر برای کار با اطلاعات ابداع شده است.فناوری اطلاعات به معنی ومفهوم بسیار ساده ،یعنی علم استفاده از یکسری ابزار که این ابزار همان پردازش ،نگهداری،جمعآوری،ذخیره،توزیع،انتقال وامنیت است که برروی اطلاعات اعمال می شود. این تعریف برای کسانی که بخواهند با فناوری اطلاعات آشنا بشوند،تعریف مناسب وکاملا ساده و شفاف است.اطلاعات منشاء دانایی وبصیرت در استان است وهدف از بکارگیریفناوری اطلاعات ،افزایش آگاهی در انسان ونظم در اجرا است.کارآفرینی در فناوری اطلاعات ،پهنه وسیعی برای فعالیتدارد.کارآفرینی لازمه توسعه فناوری وتوسعه فناوری ،بستر کارآفرینی است.بر این اساس،در مقاله حاضر که بر اساس نتایج کار پژوهشی میدانی تدوین شده است،به بررسی نقش فناوری اطلاعات در افزایش وتقویت روحیه کار آفرینی در بین کارکنانمدارس مقطع دبیرستان دخترانه استان مرکزی پرداخته ایم.جامعه آماری پژوهش ما،کلیه کارکنان مدارس مقطع دبیرستان دخترانه استان مرکزی می باشد که تعداد آنها بالغ بر ۲۴۱ نفر بوده،که از این تعداد ۱۱۱ نفر ،بر اساس جدول مورگان به عنوان نمونه انتخاب شده اند.روش جمع آوری داده ها ،میدانی وابزار جمع آوری داده ها ،پرسشنامه استاندارد می باشد.آزمون بکار رفتهدر این پژوهش،جهت سنجش رابطه متغیر ها ,همبستگی بوده است.لازم به ذکر است که کلیه مراحل تحلیل وتجزیه داده ها به وسیله نرم افزار SPSS ، انجام شده است.نتایج این پژوهش نشان می دهد که آیا بین فناوری اطلاعات و افزایش روحیه کارآفرینی در مدارس مقطع دبیرستان رابطه معناداری وجود دارد یا خیر؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.