مقاله بررسی آثار اقتصادی بازاریابی کیوی در استان مازندران مطالعه موردی: تنکابن و رامسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آثار اقتصادی بازاریابی کیوی در استان مازندران مطالعه موردی: تنکابن و رامسر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آثار اقتصادی بازاریابی کیوی در استان مازندران مطالعه موردی: تنکابن و رامسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آثار اقتصادی بازاریابی کیوی در استان مازندران مطالعه موردی: تنکابن و رامسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آثار اقتصادی بازاریابی کیوی در استان مازندران مطالعه موردی: تنکابن و رامسر :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
استان مازندران از استانهای مهم در تولید و صادرات کیوی در کشور است و در این میان شهرستانهای تنکابن رامسر به عنوان بزرگترین مرکز تولید کیوی در استان به شمار میرود. با توجه به اهمیت محصول کیوی ازنظر ارزش غذایی، درامدزایی و اشتغال باغداران و نیز صنایع تبدیلی منطقه، بررسی اثرات اقتصادی بازاریابی کیوی درشهرستان تنکابن و رامسر مورد مطالعه قرار گرفت به همین منظور شاخصهای ازجمله تعیین حاشیه ها و سهم عوامل بازاریابی کارایی بازار و ضریب هزینه بازاریابی مورد محاسبه قرارگرفت و جهت بررسی سهم عوامل تاثیر گذار برحاشیه بازاریابی مدل مارک آپ مورد برازش قرارگرفت بدین منظور ۶۷تولید کننده ۳۱عمده فروش ۳۶خرده فروش و ۱۰صادرکننده طی سال زراعی ۱۳۹۱مورد بررسی قرارگرفتند نتایج تحقیق نشان داد که درشهرستان رامسر و تنکابن عملیات مختلف بازاریابی ازدرجه قبییل بسته بندی وحمل ونقل به صورت دستی و سنتی انجام میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.