مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل افراد به خرید مجدد از اینترنت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل افراد به خرید مجدد از اینترنت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل افراد به خرید مجدد از اینترنت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل افراد به خرید مجدد از اینترنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل افراد به خرید مجدد از اینترنت :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف ازاین مطالعه ارایه مدلی است که به بررسی عوامل موثربرتماییل افراد به خرید مجدد ازاینترنت می پردازد این موضوع کمتر مورد بحث قرارگرفته و بیشتر تمایل اولیه افراد را بررسی کرده اند پس ازمطالعه موضوع و استخراج شاخصهای احتمالی پرسشنامه ای براساس مدل اولیه تحقیق طراحی و دربین کارمندان شرکت ایران ناژو توزیع گردید سپس داده ها با نرم افزار اماری SPSS تحلیل و باتوجه به نتایج بدست آمده مدل اولیه تبدیل به مدل نهایی شد نتایج تحلیل های اماری مشخص کرد میزان رضایتمندی مهمترین عامل تاثیر گذار برتمایل به خرید مجدد می باشد و عوامل دیگر به نسبت یکسان اثرگذار می باشند که ازآن جمله اثرمثبت و مستقیم اعتمادولذت بخشی و اثرمنفی و مستقیم ریسک به تایید رسید اما وجود رابطه ای بین کیفیت و این تمایل به تایید نرسید نتایج حاصل میتواند درحفظ تمایل مشتریان به خرید اینترنتی برای شرکت هایی که کالا و خدمات خود ارا ازطریق اینترنت به فروش می رسانند سودمند باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.