مقاله برسی میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان در شرکت های توزیع وپخش مواد غذایی شهرستان سنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برسی میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان در شرکت های توزیع وپخش مواد غذایی شهرستان سنندج دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برسی میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان در شرکت های توزیع وپخش مواد غذایی شهرستان سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برسی میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان در شرکت های توزیع وپخش مواد غذایی شهرستان سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برسی میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان در شرکت های توزیع وپخش مواد غذایی شهرستان سنندج :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که تقاضا برای محصولات به نسبت گذشته در حال افزایش است و هیچ شرکتی بدون رضایت مشتری قادر به ادامه حیات نخواهد بود بعلاوه این واقعیت نیز وجود دارد که انتظارات مشتریان به شدت افزایش یافته است و شرکتها دیگر نباید فقط به فکر رفع نیازهای ابتدایی و اولیه مشتریان باشند، که باید فراتر از آن عمل کنند و تمرکز اصلی خود را بر مبنای منفعت دو جانبه وروابط بلندمدت قرار دهند رضایت مشتریان یکی از مفاهیمی است که در دنیای رقابتی امروزی منتج به موفقیت شرکتها خواهد شد . مشتری وفادار تمایل به خرید و صرف وقت و پول بیشتری دارد و به همیندلیل شرکتها تلاش میکنند تا در قالب برنامه های رضایت مندی، مشتری را به خود نزدیک نگاه دارند لذا تحقیق حاضر میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان شرکت های توزیع و پخش مواد غذاییشهرستان سنندج مورد برسی قرار میدهد تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی است و روش تحقیق توصیفی پیمایشی است جامعه آماری کلیه فروشگا ههای مواد غذایی فروشگاههای زنجیر ای، سوپرمارکت ها، پروتئینی ها و در سطح شهر سنندج می باشد حجم نمونه بر اساس روش نمونه گیری کوکران تعداد ۷۴۴ نمونه موردنظر می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.