مقاله رابطه بین ابعاد سرمایه فکری و عملکرد بازارگرایی مطالعه موردی شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین ابعاد سرمایه فکری و عملکرد بازارگرایی مطالعه موردی شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین ابعاد سرمایه فکری و عملکرد بازارگرایی مطالعه موردی شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین ابعاد سرمایه فکری و عملکرد بازارگرایی مطالعه موردی شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین ابعاد سرمایه فکری و عملکرد بازارگرایی مطالعه موردی شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
مفهوم بازارگرایی از فلسفه مدیریتی که به مفهوم بازاریابی مشهور بود ریشه گرفته است . بازارگرایی طبق تعریف مک کارتی و پریالت ۱۹۹۱ بیشتر به پیاده سازی مفهوم بازاریابی در بخش بازاریابی سازمان اشاره می کند . لذا ،تاکید سنتی بازاریابی گرایی بیشتر برروی مشتری گرایی به معنای تمرکز بیشتر برروی نیازهای مشتری و تولید درآمد وسود ازطریق ایجاد رضایت مشتری می باشد .سرمایه فکری ۲را می توان سود مبتنی بر دانش شرکتقلمدادکرد . سرمایه فکری و دارایی های نامشهود از عوامل مهم موفقیت شرکت ها محسوب می شود . بر این اساس،در مقاله حاضر که بر اساس نتایج کار پژوهشی میدانی تدوین شده است،به بررسی رابطه بین سرمایه فکری وبازارگرایی در بین پرسنل شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه پرداخته ایم.جامعه آماری پژوهش ما،کلیه پرسنلشرکت نورد و لوله صفا می باشد که تعداد آنها بالغ بر ۳۰۱ نفر بوده،که از این تعداد ۱۴۰ نفر ،بر اساس فرمول کوکران به عنوان نمونه انتخاب شده اند.روش جمع آوری داده ها ،میدانی و ابزار جمع آوری داده ها ،پرسشنامه استانداردمی باشد.آزمون بکار رفته در این پژوهش،جهت سنجش رابطه متغیر ها ,همبستگی بوده است.لازم به ذکر است که کلیه مراحل تحلیل وتجزیه داده ها به وسیله نرم افزار SPSS ، انجام شده است.نتایج این پژوهش نشان می دهد که آیا در شرکت مورد نظر میزان به کار گیری سرمایه فکری نقشی در افزایش عملکرد بازارگرایی خواهد داشت؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.