مقاله شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر بازاریابی اخلاقی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی کاشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر بازاریابی اخلاقی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی کاشان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر بازاریابی اخلاقی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر بازاریابی اخلاقی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر بازاریابی اخلاقی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی کاشان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
تحقیق حاضر با عنوان شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر بازاریابی اخلاقی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی کاشان انجام شد. به منظور شناسایی شاخص های موثر بر بازاریابیاخلاقی محقق با تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش مصاحبه و گفتگو نموده و به جمع بندی کلی دست یافته است که این شاخص ها عبارتند از: مسئولیت پذیری و تعهد در قبال مشتریان، امانت انگاری در عرصه کار، صداقت و شفافیت در تبلیغات،قیمت و کیفیت، انجام اقدامات با ارزش های اخلاقی. از ابزار پرسشنامه دارای روایی و پایایی مناسب، برای گردآوری داده هایمربوط به متغیرهای تحقیق استفاده شد . روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی و از شاخه همبستگی است و به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری مورد بررسیدراین پژوهش عبارت است از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش که با اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استانکاشان در ارتباط هستند. از میان ۳۳۳ شرکت فعال در تولید در شهرک سلیمان صباحی کاشان، حدود ۰۳ شرکت در بخش فروشو صادرات در بازارهای داخلی و خارجی به صورت مشخص فعالیت می کنند . نتایج نشان می دهد کلیه عوامل شناسایی شده در این تحقیق بر بازاریابی اخلاقی تأثیر دارند. همچنین نتایج به عدم وجود اختلافشاخصهای مؤثر بر بازاریابی اخلاقی ازلحاظ میزان تأثیر حکم داد. نتایج آزمون Topsis نشان داد که از عوامل شناسایی شده موثر بر بازاریابی اخلاقی عامل انجام اقدامات با ارزش های اخلاقی ار اولویت بیشتری برخوردار است. همچنین از زیر عامل های این چهار شاخص، آموزش به کارکنان در زمینههای تخصصی، فرهنگی و اخلاقی از بیشترین اولویت برخوردار می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.