مقاله تاثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف اصلی در این مقاله توضیح چگونگی تاثیر فرهنگ بر رفتار خریدآنی مشتریان است . برای جمع آوری داده ها از منابع کتابخانه ای اعم از کتب و مجلات فارسی و انگلیسی و منابع اینترنتی استفاده وبه مطالعه نه مقاله انگلیسی به عنوان منابع اصلی و دوازده مقاله فارسی و انگلیسی به عنوان منابع تکمیلی پرداخته و به بررسی و تحلیل رابطه بین فرهنگ و ابعاد مختلف آن و رفتار خرید آنی مصرفکننده اشاره شده است . نتایج نشان می دهدکه ارتباط قابل توجهی بین فرهنگ و رفتارخرید آنی وجود دارد و ساختار ارزشی و فرهنگی متأثر از شخصیت ، سبک و شیوه زندگی ، جامعه پذیری ،معاشرت ، تاثیرات محیطی ، لذت گرایی و جنسیت ، بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان تأثیر گذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.