مقاله تاثیربارنامتقارن ناشی ازشیب زمین برعملکرد تونلهای سطحی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیربارنامتقارن ناشی ازشیب زمین برعملکرد تونلهای سطحی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیربارنامتقارن ناشی ازشیب زمین برعملکرد تونلهای سطحی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیربارنامتقارن ناشی ازشیب زمین برعملکرد تونلهای سطحی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیربارنامتقارن ناشی ازشیب زمین برعملکرد تونلهای سطحی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
در این تحقیق با استفاده از روش عددی تفاضل محدود، تاثیر شیب زمین و فاصله ی L1 (فاصله ی تونل از بالای شیب) بر نیروی محوری، لنگر خمشی و نشست تاج تونل بررسی شده است برای مدلسازی از نرم افزار تفاضل محدود FLAC2D استفاده شده و نظریه کرنش صفحه ای و مدل رفتاری موهر-کولمب برای محیط در نظر گرفته شده است. در مورد تاثیر زاویه شیب بر تونل می توان گفت، با افزایش شیب کمتر از ۲۵ درجه تغییر محسوسی در نشست تاج تونل مشاهده نمی شود ولی با افزایش شیب بیشتر از ۲۵ درجه نشست به سرعت افزایش می یابد. همچنین با افزایش شیب کمتر از ۲۰ درجه تغییر محسوسی در نیروی محوری و لنگر خمشی مشاهده نمی شود ولی با افزایش شیب بیشتر از ۲۰ درجه این دو پارامتر به سرعت افزایش می یابند. در مورد تاثیر فاصله ی تونل از بالای شیب می توان گفت با افزایش فاصله L1 نشست تاج تونل و نیروی محوری افزایش می یابند، ولی شیب قسمتی از نمودار که مربوط به تغییر جایگاه تونل از بالادست به وسط شیب می باشد با شیب قسمتی از نمودار که مربوط به تغییر جایگاه تونل از وسط شیب به سمت پایین دست می باشد، متفاوت است. همچنین نمودار لنگر خمشی وقتی تونل از بالادست شیب به سمت وسط شیب حرکت می کند روند صعودی و از وسط شیب به طرف پایین دست روند نزولی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.