مقاله بررسی نقش رسانه های دیداری و چاپی در الگوی رفتار خرید سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش رسانه های دیداری و چاپی در الگوی رفتار خرید سبز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش رسانه های دیداری و چاپی در الگوی رفتار خرید سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش رسانه های دیداری و چاپی در الگوی رفتار خرید سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش رسانه های دیداری و چاپی در الگوی رفتار خرید سبز :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
از آنجا که مشکلات زیست محیطی و سلامتی که مردم با آن ها مواجه هستند، روز به روز در حال افزایش است، باید آگاهی زیست محیطی آن ها ارتقاء یابد. زیرا فقدان اطلاعات می تواند مانع از بکارگیری معیارها و ویژگیهای سبز در هنگام تصمیم به خریدشان گردد از اینرو بازاریابان سعی دارند تا آگاهی مردم را از طریق رسانه ها افزایش دهند. لذا هدف این مقاله بررسی تاثیر رسانه های چاپی و دیداری بر الگوی رفتار خرید سبز مصرف کنندگان شهر تهران می باشد. نمونه ۱۷۰ نفری این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده توسط نرم افزار spss صورت گرفته است در پایان مشخص شد که مصرف کنندگان محصولات سبز رسانه دیداری اینترنت را به عنوان ارجح ترین رسانه برای آگاهی از محصولات سبز انتخاب کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.