مقاله بررسی مقایسه ایی درگیری تحصیلی دانش آموزان مدارس دخترانه هوشمند و غیر هوشمند دوره دوم متوسطه ناحیه ۱ شهر ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ایی درگیری تحصیلی دانش آموزان مدارس دخترانه هوشمند و غیر هوشمند دوره دوم متوسطه ناحیه ۱ شهر ارومیه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ایی درگیری تحصیلی دانش آموزان مدارس دخترانه هوشمند و غیر هوشمند دوره دوم متوسطه ناحیه ۱ شهر ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ایی درگیری تحصیلی دانش آموزان مدارس دخترانه هوشمند و غیر هوشمند دوره دوم متوسطه ناحیه ۱ شهر ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ایی درگیری تحصیلی دانش آموزان مدارس دخترانه هوشمند و غیر هوشمند دوره دوم متوسطه ناحیه ۱ شهر ارومیه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
با گسترش روز افزون تکنولوژی در اکثر حیطه ها چند سالی است که مدارس تلاش میکنند تا با ایجاد محتوای الکترونیکی این تکنولوژیها را در خدمت گرفته و از آن در جهت افزایش بهره وری تدریس استفاده نمایند که این پدیده منجر به معرفی اصطلاح مدارس هوشمند شده است. هدف این تحقیق بررسی تاثیر هوشمند بودن مدارس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان میباشد. جامعه آماری این تحقیق تمامی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه ۱ شهرستان ارومیه میباشد که ۱۰۰ نفر از دو مدرسه هوشمند و غیر هوشمند به صورت تصادفی انتخاب شده است با استفاده از فرمول کوکران ۳۹۰ نمونه گیری شده است و به صورت مساوی بین مدرسه هوشمند و غیر هوشمند تقسیم شده است. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه درگیری تحصیلی میباشد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان میدهد که رابطه معناداری بین درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانش آموزان مدارس هوشمند و غیر هوشمند وجود دارد ولی همین نتایج نشان میدهد که درگیری تحصیلی عاطفی و فراشناختی در هر دونوع مدرسه یکسان بوده و دلیل آماری قوی دال بر وجود رابطه معنادار وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.