مقاله بررسی رابطه بین عناصر بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین عناصر بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین عناصر بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین عناصر بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین عناصر بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف پژوهش بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی می باشد. جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول می باشد. از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و آزمون فریدمن استفاده شد. آزمون پیرسون نشان داد که هر سه عنصر بسته بندی در این مدل شامل : طراحی، مواد استفاده شده و اطلاعات چاپ شده دارای رابطه مثبت و مطلوب با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی می باشد. نتیجه حاصل از آزمون فریدمن بیان می کند که اولویت اول در این عناصراطلاعات چاپ شده با میانگین رتبه ۶۷/۴ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.