مقاله بررسی روش طراحی مبتنی بر جابه جایی مستقیم برای سازه های قاب بادبندی واگرای فولادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روش طراحی مبتنی بر جابه جایی مستقیم برای سازه های قاب بادبندی واگرای فولادی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روش طراحی مبتنی بر جابه جایی مستقیم برای سازه های قاب بادبندی واگرای فولادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روش طراحی مبتنی بر جابه جایی مستقیم برای سازه های قاب بادبندی واگرای فولادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روش طراحی مبتنی بر جابه جایی مستقیم برای سازه های قاب بادبندی واگرای فولادی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
روش طراحی مبتنی بر جابه جایی مستقیم .DBD)Priestley et al) به خوبی توسعه یافته و برای تعداد زیادی ازتوپولوژیها و مصالح ساختمانی آزمایش شده است. با وجود این، توسعه این روش برای سازه های فولادی، و به ویژه درسازه های اسکلت بادبندی ناهم مرکز (EBF)، نسبتاً محدود بوده است. در این تحقیق، یک روش DBD مستقیم برای سازه های EBF فولادی بررسی میشود. معادلات جدید برای پروفایلهای رانش تسلیم و جابه جایی طرح EBF ها با رابطه ای مرکزی پیشنهاد شده است. ارجاع به ادبیات شناسایی حدود تغییرشکل مناسب و معادلات میرایی چسبنده معادل داده شده است. سپس روش آزمایشی به یک سازه ۱۰EBF طبقه اعمال شده و تحلیل های زمان- تاریخچه غیرخطی برای بررسی عملکرد این روش انجام شده است. نتایج این تحلیل ها نشان میدهند که روش آزمایشی خوب عمل می کند، اما برای توسعه بیشتر و آزمایش این روش، تحقیقات بیشتری لازم است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.