مقاله بررسی رابطه ی میزان رضایت مراجعان با عملکرد کارکنان در شرکت آبفای البرز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه ی میزان رضایت مراجعان با عملکرد کارکنان در شرکت آبفای البرز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی میزان رضایت مراجعان با عملکرد کارکنان در شرکت آبفای البرز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی میزان رضایت مراجعان با عملکرد کارکنان در شرکت آبفای البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی میزان رضایت مراجعان با عملکرد کارکنان در شرکت آبفای البرز :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
آگاهی تجربی و دقیق از میزان رضایت مراجعه کنندگان به شرکت آبفای استان البرز از عملکرد و خدمات متنوع این شرکت مهمترین و اساسی ترین هدف این پژوهش را تشکیل می دهد. شناخت علل و عوامل احتمالی موثر بر رضایتمراجعان از این شرکت نظیر نوع جنس، سن، میزان تحصیلات و ; نیز از هدف های فرعی پژوهش حاضر به حساب می آید. پژوهش حاضر به صورت پیمایشی Survey study و با استفاده از تکنیک پرسشنامه ای و ابزار پرسشنامهصورت گرفت. در سنجش میزان رضایت مراجعان نیز از مقیاس لیکرت استفاده شد. حجم نمونه پژوهش را ۸۶۲ نفر ازمراجعان به امور و ادارات تابعه شرکت آبفای استان تشکیل می دادند که در مجموع، ۹۴ درصد از پاسخگویان از عملکردآبفا رضایت نسبی داشته و فقط ۶ درصد از آن ناراضی بودند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.