مقاله بررسی رابطه تسلط سبک تفکر ربع های مغزی مدیران آموزشی با قابلیت انطباق آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه تسلط سبک تفکر ربع های مغزی مدیران آموزشی با قابلیت انطباق آنها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه تسلط سبک تفکر ربع های مغزی مدیران آموزشی با قابلیت انطباق آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تسلط سبک تفکر ربع های مغزی مدیران آموزشی با قابلیت انطباق آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تسلط سبک تفکر ربع های مغزی مدیران آموزشی با قابلیت انطباق آنها :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه تسلط سبک تفکر ربع های مغزی مدیران آموزشی با قابلیت انطباق آنها در مدارس می باشد. نمونه مورد مطالعه تحقیق شامل ۱۰۳ نفر از مدیران آموزشی و ۴۱۲ نفر از دبیران مقطع متوسطه شهر مشهد در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ می باشندکه به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی انتخاب شده اند.در این پژوهش ازیک پرسشنامه ۶۰ سوالی جهت سنجش تسلط ربع های مغزی مدیران و از بخشی از سوالات یک پرسشنامه ۳۵ سوالی جهت سنجش قابلیت انطباق مدیران در مدارس استفاده شد . پس از ارائه پرسشنامه ها و جمع آوری آنها برای تجزیه و تحلیل آماری علاوه برمیانگین و انحراف استاندارد از روش های آمار استنباطی ( ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون) نیز استفاده گردید. بر اساس یافته های به دست آمده متغیرهای پیش بین تسلط ربع مغزی C، A و D ا (۰/۰۱>P) قادر به پیش بینی متغیر ملاک(قابلیت انطباق مدیران) بودند.همچنین نتایج نشان دادند، تسلط ربع مغزی B قادر به پیش بینی قابلیت انطباق مدیران نمی باشد و نقش تسلط سبک تفکر خلاق ربع مغزی D در قابلیت انطباق مدیران ، تعیین کننده تر نشان داده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.