مقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش درک شده در صنعت خودرو سازی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش درک شده در صنعت خودرو سازی ایران دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش درک شده در صنعت خودرو سازی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش درک شده در صنعت خودرو سازی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش درک شده در صنعت خودرو سازی ایران :

تعداد صفحات:۳۲
چکیده:
یکی از مسائل و مشکلات اجتماعی که طی سال های اخیر توجه بسیاری از صاحب نظران ودست اندرکاران جوامع مختلف رابه خود جلب کرده است عدم توجه و پای بندی سازمان ها و مدیران بهوظایف و مسئولیت های اجتماعی شان است.از این رو هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر مسئولیتاجتماعی بر ارزش درک شده در صنعت خودرو سازی ایران)مطالعه موردی شرکتهای سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو می باشد. تحقیق پیش رو از لحاظ هدف از نوع کاربردی و براساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی همبستگی است. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق کلیه -خریداران محصولات شرکتهای سایپا،ایران خودرو و مدیران خودرو می باشند که یک نمونه ۰۳۳ نفری از آنها بررسی گردید. ابزار تحقیق نیز پرسشنامه بوده که پایایی آن به روش آلفای کرونباخ ۰/۸۹۷ موردتایید قرار گرفت. داده های گردآوری شده با استفاده از رویکرد دو مرحله ای روش مدل معادلات ۷ تجزیه تحلیل گردید / ساختاری به کمک نرم افزار لیزرل نسخه ۰۳ . بررسی ها نشان از آن داشت کهمدل پیشنهادی تحقیق از برازش مطلوبی برخوردار است. یافته های تحقیق حاکی از آن بود که مسئولیت اجتماعی شرکتهای خودروساز بر ارزش درک شده تاثیر مثبت و معنا داری دارد. از سویی تاثیرمثبت و معنا دار ابعاد مسئولیت اجتماعی مورد بررسی در این پژوهش شامل عملکرد زیست محیطی،تعهد سازمانی،قیمت محصول،کیفیت محصول،فروش رابطه مند و تحقق انتظارات بر ارزش درک شده مورد تایید قرارگرفت. بعلاوه نتایج نشان داد که متغییر های فوق بر ارزش درک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.