مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با توانمندسازی در بین دبیران مدارس متوسطه شهرستان بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با توانمندسازی در بین دبیران مدارس متوسطه شهرستان بوشهر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با توانمندسازی در بین دبیران مدارس متوسطه شهرستان بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با توانمندسازی در بین دبیران مدارس متوسطه شهرستان بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با توانمندسازی در بین دبیران مدارس متوسطه شهرستان بوشهر :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین جو سازمانی و توانمند سازی دبیران مدارس متوسطه دولتی شهرستان بوشهر می باشد. جامعه آماری این تحقیق دبیران دبیرستان های دولتی شهرستان بوشهر تشکیل میدهند که تعداد آنها ۳۸۷ نفر شامل تمام دبیرانی است که در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ در این دبیرستان ها مشغول به کار هستند و نمونه آماری بوسیله فرمول کوکران ۲۰۰ نفر محاسبه گردید که از این تعداد ۱۱۷ نفر زن و ۸۳ نفر مرد هستند که به شیوه نمونه گیری خوشه ای وتصادفی ساده انتخاب شدند. در این پژوهش از دو پرسشنامه استاندارد جوسازمانی هالپین و کرافت و پرسشنامه استاندارد توانمند سازی از کتاب د کتر بیژن عبدالهی و نوه ابراهیم استفاده شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داه ها در سطح آمار توصیفی از جداول یک بعدی توزیع فراوانی، در صد میانگین و انحراف استاندارد و در سطح آمار استنباطی از ضریب همبستگی(پیرسون، اسپیرمن) ، آزمونt، تحلیل واریانس یک طرفه و نرم افزار spssجهت تحلیل داده ها استفاده شد نتایج به دست آمده نشان می دهد که: – بین جوسازمانی مدارس و میزان توانمندی دبیران رابطه معنی داری وجود دارد و این رابطه در سطح (۰/۰۰۱=p) معنی دار است. – بین جو سازمانی مدارس و میزان شایستگی دبیران رابطه معنی داری وجود دارد . ضریب همبستگی پیرسون بیانگر رابطه بسیار ضعیف و مستقیم بین جوسازمانی مدارس و میزان شایستگی دبیران است اما این رابطه در سطح (۰/۷=p) معنی دار نیست. – بین جو سازمانی مدارس و میزان خودمختاری دبیران رابطه معنی وجود داردو این رابطه در (۰/۰۰۳=p) معنی دار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.